FAQ

Gdzie i w jaki sposób można odebrać bilety? Gdzie i w jaki sposób można odebrać bilety?
Kiedy rozgrywane są mecze? Kiedy rozgrywane są mecze?
Które miejsca na trybunach stadionu zajmują klienci serwisu? Które miejsca na trybunach stadionu zajmują klienci serwisu?
Czy członkowie grupy kibiców mają miejsca obok siebie? Czy członkowie grupy kibiców mają miejsca obok siebie?
Czy ceny zawierają opłaty za rezerwację? Czy ceny zawierają opłaty za rezerwację?
Bilety dla dzieci? Bilety dla dzieci?
Mam pytanie albo zażalenie? Mam pytanie albo zażalenie?

Gdzie i w jaki sposób można odebrać bilety?

Potwierdzenie rezerwacji przesłane na adres e-mail należy wydrukować i okazać w agencji w Londynie. Pracownik agencji zlokalizowanej w centrum Londynu wymieni potwierdzenie rezerwacji na oryginalne bilety na mecz. Nasza agencja jest czynna od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 10:30 do 18:00! Adres agencji, numer telefonu i inne informacje zostaną podane na potwierdzeniu rezerwacji. Informacja o biletach na ARSENAL, QPR lub CHELSEA: Dla tych 3 klubów mamy różnych sprzedawców. W zależności od tego, z usług którego sprzedawcy korzystamy aby zarezerwować mecz, bilety należy odebrać u naszego sprzedawcy w Londynie LUB bezpośrednio na stadionie LUB w Thistle Marble Arch Hotel w Londynie. Informacja, do którego punktu odbioru należy się zgłosić, będzie wyraźnie zaznaczona na dowodzie wpłaty / e-bilecie, który wyślemy do Państwa nie później niż na 7 dni przed terminem meczu, ale przeważnie natychmiast po dokonaniu rezerwacji
Powrót do FAQ

Kiedy rozgrywane są mecze?

Weekendowe mecze piłkarskie w Anglii mogą być przenoszone z soboty na niedzielę i odwrotnie. Godzina rozpoczęcia meczu również może ulec zmianie, i to z krótkim wyprzedzeniem. Zmiany daty i godziny zdarzają się dość często z powodu transmisji telewizyjnych lub udziału jednej z drużyn w meczu pucharowym (puchar FA, puchar ligi, puchar Europy, Liga Mistrzów itp.). Jeśli odpoczynek między meczem ligowym i pucharowym jest zbyt krótki, należy go przenieść na sobotę lub niedzielę. Godzina rozpoczęcia meczu również może ulec zmianie z krótkim wyprzedzeniem. Mecze rozpoczynają się najczęściej w godzinach od 12:00 do 19:00. Mecze w środku tygodnia mogą być przenoszone na wtorek lub środę i najczęściej rozpoczynają się w godzinach od 17:00 do 21:00. NIE informujemy kibiców o ostatecznej dacie i godzinie rozpoczęcia meczu, ale dokładamy wszelkich starań, aby stosowną informację umieścić na stronie głównej 3-7 dni przed meczem.
Powrót do FAQ

Które miejsca na trybunach stadionu zajmują klienci serwisu?

Osoby, które kupiły bilet na mecz, są zawsze umieszczane na trybunie kibiców gospodarza spotkania i/lub w strefie neutralnej. Z tego powodu pod żadnym pozorem nie wolno zabierać ze sobą koszulek, szalików ani innych przedmiotów w kolorach drużyny przyjezdnej lub oznaczonych jej logo. Okazywanie współczucia drużynie przyjezdnej jest zabronione. Okazywanie współczucia lub kibicowanie drużynom przyjezdnym jest zabronione. Nieprzestrzeganie powyższych zasad może skutkować zakazem wstępu na stadion lub usunięciem z trybun przed rozpoczęciem spotkania lub w jego trakcie. Po zarezerwowaniu biletów należy wybrać kategorię miejsca na stadionie. Nie możemy zagwarantować ani zarezerwować żadnych konkretnych miejsc w ramach określonej kategorii. Możemy jedynie zagwarantować dostępność miejsc w wybranej kategorii.
Powrót do FAQ

Czy członkowie grupy kibiców mają miejsca obok siebie?

W przypadku rezerwacji co najmniej 2 biletów nie możemy zagwarantować, że wszyscy członkowie grupy, którzy zamówili bilety, zajmą miejsca na stadionie obok siebie. Istnieje ryzyko, że grupa zostanie podzielona na mniejsze grupy 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 itp. Jednak rezerwując bilety za pośrednictwem naszego serwisu, można mieć gwarancję, że nikt NIGDY nie dostanie POJEDYNCZEGO MIEJSCA, na przykład 1+1, 1+2, 3+1, 1+2+3 itp. Jako jedna z nielicznych agencji piłkarskich jesteśmy w stanie to zagwarantować naszym klientom. Jeśli jednak grupa kibiców zostanie podzielona na mniejsze grupy (jednak nigdy na pojedyncze osoby!), dołożymy wszelkich starań, aby wszyscy zajęli miejsca możliwie jak najbliżej siebie.
Powrót do FAQ

Czy ceny zawierają opłaty za rezerwację?

Tak, cena biletu zakupionego na naszej stronie internetowej zawiera opłatę za rezerwację, należną klubowi, naszemu lokalnemu agentowi i nam. Agencje, z usług których korzystamy w tym serwisie, to oficjalni przedstawiciele klubów, które można znaleźć w naszym serwisie. Z tego powodu wszystkie ceny są potwierdzone i zaakceptowane przez agencję. Opłaty za rezerwacje mogą powodować znaczną różnicę między ceną, którą należy zapłacić za bilety w naszym serwisie, a ceną wydrukowaną na biletach. W szczególności dotyczy to meczów kategorii A, na przykład z Manchesterem United, Liverpoolem, Manchesterem City, spotkań Ligi Mistrzów oraz derbów Londynu.
Powrót do FAQ

Bilety dla dzieci?

Bilety dla dzieci sprzedawane są osobom do 15. roku życia. Osoby mające 16 lat muszą kupić bilet dla osoby dorosłej. Wiek dziecka może zostać zweryfikowany przy wejściu na stadion. Bilety dla dzieci są dostępne jedynie na wybrane mecze drużyn Fulham i West Ham.
Powrót do FAQ

Mam pytanie albo zażalenie?

Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub, co jest mniej prawdopodobne, zażalenia to prosimy o nawiązanie z nami kontaktu drogą mailową helpdesk@ticmate.com lub prosimy poszukać danych kontaktowych w dziale „Kontakt” na naszej stronie. Uwaga, wszystkie zapytania/zażalenia muszą zostać wysłane/zaadresowane do nas nie później, niż 14 dni po terminie przedstawienia / meczu / eventu. Jeśli Państwa zapytania/zażalenia dotrą do nas po 14 dniach to możliwe, że nie będziemy już w stanie Państwu pomóc!
Powrót do FAQ

 

22 397 91 68 22 397 91 68 e-mail e-mail
Koszyk